این کنجکاوی بچه ها منو کشته

جستجو در سال های سیاه:

×

نویسندگان

درباره ما

    سال های سیاه
    زیباترین قسم سهراب سپهری نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این ابادی..... به حباب نگران لب یک رود قسم،..... به کوتاهی ان لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، انچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند..... لحظه ها عریانند، به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 68
    تعداد نظرات : 95
    تعداد آنلاین : 1



     PageRank

جستجو

تبلیغات

نویسنده : ... بازدید :449
این کنجکاوی بچه ها منو کشته

تاريخ ارسال:دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 ساعت: 21:50
دیدگاه ها:نظرات()
مامان: خاله نسترن... مامان بزرگت..
بچه:دایی سعید هم زنه؟
-مامان:نه اون مرده!
بچه: از کجا فهمیدی زنی؟
- فهمیدم دیگه. از قیافه ام...
- چی؟ از قیافت؟یعنی چی؟؟؟
- یعنی از اینکه خوشگلم!!!
- یعنی هر کی خوشگله زنه؟؟
- آره دخترم...
- بابا از کجا فهمید مرده؟؟
- اونم از قیافش...چون ریش داره، ریشاشو میزنه، زیاد خوشگل نیس دیگه!!!
- یعنی زنها خوشگلن مردا زشتن؟؟
- آره...تقریبا...
- ولی بابایی از تو خوشگل تره!!!!
- اولا تو نه شما!! بعدش بابایی کجاش از من خوشگل تره؟؟
- چشاش...
- یعنی من زشتم مامان؟؟؟
-آره...
- مرسی...
- ولی دایی سعیدم از خاله بتی خوشگل تره...
- از این استثناها هم بعضی وقتا میشه...
- چی؟ اونی که الان گفتی چی بود؟؟
- استثنا.یعنی بعضی وقتا اینجوری میشه!!
- مامان من مردم؟؟؟...
- نه تو زنی...
- یعنی من زشتم؟؟
- نه عزیزم تو ماهی فقط الان کودکی!!
- یعنی من زن نیستم؟؟
- چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی!!!
- یعنی چی؟؟
- ببین مامان .. همه آدما یه شناسنامه دارن که جنسیتشون تو شناسنامه معلوم میشه!جنسیت تو توی شناسنامه ات زنه!!!
- یعنی من مامانم؟؟؟
- آره .تو مامانه عروسکاتی...
- نه یعنی مامان واقعی ام؟؟؟
- آره دیگه تو مامان واقعیه کووووچولووووو واسه عروسکاتی...
- مامان مسخره نشو من چی ام؟؟
- تو کودکی!
- کی زن میشم؟؟
- وقتی بزرگ شدی!!
- من نفهمیدم کیا زنن!!!
- ببین یه جور دیگه میگم...کی به تو شیر داد که بزرگ شی؟؟؟
- بابا!
- بابا کی به تو شیر داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- خوب هر شب بابا تو اون لیوان سبزه به من شیر میده بخورم!!
- نه الانو نمیگم، وقتی کوچیک بودی؟؟
- نمی دونم!!
- نمیدونم چیه؟؟؟ من دادم دیگه!!
- کی؟؟
- ای بابا. ببین مامان جون خودت بزرگ بشی می فهمی!!!
- الان می خوام!!
- هر کی روسری سرش کنه زنه، هرکی نکنه مرده!!!
یعنی تو الان مردی وقتی میریم پارک زن میشی؟؟
- نه. ببین من چیه تو میشم؟؟
- مامانم.
- آفرین. مامانا همه شون زنن، بابا ها همه شون مردن!!!
- آهان فهمیدم!!!
.
.
.
.
نیم ساعت بعد
بچه: مامان یه سوال بپرسم؟؟
مامان: بپرس ولی درباره زن و مرد نباشه ها!!!
بچه:نه نیست. درباره اون ماهی..
مامان: بپرس.
بچه:اون ماهیه مرده یا زن؟؟!!!!!!! :)))))))))

PageRank می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/2/18/blackyears و 0:25 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وب خوبی داری.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی خواستی بلینک خبرشم بده.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 68
کل نظرات کل نظرات : 95
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.119.136.235
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود